G4S & Love Stockholm 2010!

Love 2010

G4S är stolta och glada över att ha varit officiell säkerhetspartner för Love Stockholm 2010!

Världen behöver mer kärlek, förståelse och ett säkerhetsföretag som tänker lite annorlunda. Som säkerhetsbranschens Good guys arbetade vi - tillsammans med andra aktörer för att främja ett tryggt och säkert evenemang där kärlek, glädje och upplevelser stod i fokus!

Den 6-19 juni ägde ett storslaget evenemang rum i Stockholm! Evenemanget och festligheterna inleddes med Nationaldagsfirandet den 6 juni och festen nådde sin höjdpunkt den 19 juni 2010 då vigseln mellan Kronprinsessan Victoria och herr Daniel Westling ägde rum i Stockholm. Det lockade besökare och TV-tittare från hela världen och det var ett utmärkt tillfälle för Stockholm att visa upp Europas första miljöhuvudstad, för omvärlden.

Det var också ett utmärkt tillfälle för oss på G4S att visa upp att vi är världens största och ledande säkerhetsföretag med våra unika säkerhetslösningar, professionella tjänster, produkter och våra Good guys!

G4S var exklusiv samarbetspartner för all säkerhet (Official Security Supplier) till Love Stockholm 2010 och till alla företag som deltog under de två festivalveckorna och under bröllopet. Förutom väktare, säkerhetsteknik, områdesbevakning, säkerhetskontroller, personskydd och mycket annat deltog vi även på andra sätt.

Är kund eller vill veta mer om våra tjänster inom evenemangssäkerhet?
Skicka då ett e-post turismevenemang@se.g4s.com

Marknadsaktiviteter under Love Stockholm 2010

• Vi delade ut hjärtformade heliumballonger till alla barn i Galärparken. Alla dagar kl 1000-1600 vid fint väder.
  • Våra Good guys delade ut olika giveaways med tema hjälpsam under festivalveckorna. Vi var även behjälpliga mmed att besvara festivalbesökarnas frågor. Vi som inte arbetade med säkerheten kändes igen våra t-shirts som hade trycket "Good guys" och "Hur kan jag hjälpa dig?"
  • Vi hade filmer om vår verksamhet som rullade på 8 storbildsskärmar runt om i Stockholm.
  • Vi kunde höras på radio och synas i tv.
  • Den 15 juni anorndades en hunduppvisning i Galärparken där våra hundförare underhöll såväl vuxna som barn.
  • Den 16 juni höll dåvarande VD Monica Lingegård ett seminarium i Mediacenter, Gallerian.