G4S och Creative Events i final i Gyllene Hjulet

23 februari 2012Thomas Man Forum 2011

Med stor stolthet och glädje kan vi meddela att G4S tillsammans med Creative Events är en av fem nominerade till priset "Bästa interna event" i tävlingen "Gyllene Hjulet".

Vi har under en längre tid arbetat fokuserat och planerat med vår interna kommunikation och nu har det uppmärksammats även externt, vilket är mycket glädjande. En del i detta större arbete var vårt Management Forum, även kallat "Camp of the Conductors" som genomfördes i september 2011 för samtliga våra ledare och chefer i G4S Vårt arbete före, under och efter har nu nominerats i tävlingen Gyllene Hjulet. Av 118 insända bidrag har totalt 35 st nominerats och finalen går av stapeln den 29 mars. I kategorin "Bästa interna event" tävlar följande fem företag tillsammans med sina eventpartners:

• G4S och Creative Events
• Ericsson och PS Communication
• Telia och PS Communication
• Systembolaget och Rewir
• Vittra och JFK Ewent

Här kan du läsa mer om Gyllene Hjulet.

Här kan du läsa mer på sajten Dagens media.

Press- och mediaförfrågningar

Om G4S

G4S är världens största säkerhetsföretag med verksamhet i fler än 125 länder och med över 635 000 medarbetare. I Sverige är G4S den främsta totalleverantören av säkerhetslösningar och rikstäckande med kontor över hela landet. G4S är det näst största säkerhetsföretaget i Sverige med ca 4 500 medarbetare.